Přejít na obsah

Thomas

VW
  • Počet příspěvků

    205
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

0 Neutral

1 Sledující

Osobní informace

  • Auto
    Touran

Návštěvy profilu

857 zobrazení profilu
  1. Buď špatná klika nebo jak si sám napsal ten mikrospínač (zkus to celé odmontovat vyndat kliku, a celé promazat... pokud nepůjde budeš to hold muset nechat vyměnit...) @cermacek3
  2. Zdravím spolek, Už si nevím rady s jedním nenažraným Passatem BXE 77kw. Zákazník nechal měnit vačku u konkurence... zvedla se spotřeba (původně volnoběh 0,5-0,6 a jízda kolem 6l) teď 0.9-1l volnoběh a 7,5 jízda... potom auto dovezl sem... vstřiky na testu, dva mají trochu větší dávky, komprese v pořádku, vačka ET pro motory bez DPF (vhodný profil). Po minulém servisu bylo nutno znovu vyměnit vyjeté šály, vadné hydra, nastavit vůle vstřikovačů... každopádně synchronizace 1,0,-2 žádná změna a auto i po zahřátí bíle kouří... (voda nemizí). Rozvody na přípravky, turbo reguluje správně, v
  3. Teď zkusím dát zkušenost já, prosím. Kompresor má přívod vzduchu přes takový jakoby odlučák a ten když je nacucaný tak přes něj nejde vzduch dovnitř. Chce to rozebrat a vysypat na pekáč tu náplň. Je to jakoby kuličky z polyesteru. Ani nezapnul. Prostě po startu zůstal na zemi.
  4. Zdaar kuci, to jsem zase já. Passat B6 TDI bmp. Dneska jsem proletěl větší kaluži a následně po ní jsem měl těžší řazení u 4/5/6.. dojel jsem do práce, auto zdechl a dál kvalt. Po 12 hodinách jsem šel do auta, chtěl nastartovat a auto hupskalo na rychlost.. spojku to bralo, takže nastartovat chtělo.. zarval jsem za páku, povolila po celkem hrubé síle. Narval jsem tam 3, kopla přes zuby.. teď mám zase zpátky hladké razeni.. nemám spodní kryt motoru.. kde mohl byt problém?
  5. Mě to dělalo na O1 podobně. Repas převodovky a stále to samé. Nakonec jsme zjistili z to dělal kabel v prevodovce který byl přerušeny. . Ten se vyměnil a pohoda. Jen taková zkušenost.
  6. Ahoj, znáte někoho kdo umí přehrát software na automatické převodovce? Jedna se o to, ze je tam DSG6 (kód NLZ), které má být na autě až od roku 2010 místo kódu LHT.. Auto mám Cc 3.6 FSI 2008. Co jsem obvolával servisy specializující se na automatické převodovky, problém by to být neměl, ale přehraji mi to údajně jen v autorizovanem servisu.. Tam mi řekli, ze jedině nová převodovka.. Což je finančně nesmysl.. Kód chyby je - Datová sběrnice CAN, chybějící/neplatná odezva . 0002 – Elektronika převodovky . 18261 0 P1853 Datová sběrnice pohonu Nesmyslná odezva od ŘJ ABS (statický). Děkuji..
  7. Musí se seštelovat tlaky nebo to může být EGR
  8. Zdravim, neumite prosim poradit - za jizdy (po cca 150km ceste) se rozsvitilo najednou asi 5 kontrolek - ABS, ESC, tlak v pneu, elektromechanicke rizeni, parkovaci brzda.. nefunguji senzory, bi-xenony.. po znovuzapnuti motoru sviti porad-neprestalo ani behem jizdy..chapu, ze nejvic se dozvim pres diagnostiku, ale nez se dostanu do servisu, tak musim zas jet 150km zpatky - tak jen abych v pohode dojela VW Tiguan 2013. Diky
  9. AG podle všeho mají menší trysky a jsou pro slabší typy motorů. 74kw 77kw 51kw...AL mají větší trysky a jsou pro silnější typy, zvlášť 96kw, 110kw..AL se dá zaměnit za BA, BX, B, AA, G. Řešil jsem to nedávno na Passata, měl jsem tam AA a s typem ŘJ seděly zas úplně jiné, které ani záměnné s AA neseděly.. VW v tom má neskutečný bordel.
  10. Dobrý den, po nastartovani studeného motoru se rozsvítí červená kontrolka na teplotu vody. Motor chcipnu, znovu nastartuji a je po problému. Fridexu je v nadobce dostatek. Po zahřátí teplota na +-90stupnu, takže o.k.Je možné, že je špatná nadobka a v ní to čidlo. Dekuji
  11. Jak aktivovat TPMS na VW CC? Mam nove TPMS ventilky, ktere se nejdriv vubec nenacetli ale po najezdu par KM palubak vyhodil chybu a TPMS menu se zobrazilo ovsem neukazuje tlaky kol. Po pripojeni VCDS jsem v modulu 65 pro TPMS videl chyby pro jednotky a ventilku parkrat jsem je zkusil smazal ale zustali tam, po najeti dalsich KM jsem smazal chyby ventilku ovsem chyba jednotky zustava. Pri otevreni adv. logovani se na kazdy ventilek pripojim a ukazuje tlak, teplotu vse co ma, vsechny ventilky ukazuji plus minus 2.5B co je sparny tlak, jen jeden ukazuje 4.9B. Ovsem zadny ventilek neukazuje p
  12. Mám Tiguana se dobrém a také jsem měl v kufru rozmočeny filc. Voda zatékala odvodnenim sibru. Prý je tam hadička a ta časem zkrenci.
  13. Prasklá hadička ostřikovače v pravém pantu dveří do kufru. Vyteklá voda (když ostřikujete) pak po hadičce stéká do konektorů za tapecem v kufru, cca u zadního světla. Častý jev u B7 po nějaké době, stejný vůz a už to mám za sebou. Nutné je opravit jak hadici přes tu průchodku tak vyčistit konektor nebo v případě většího poškození vyměnit/opravit. Časem se voda objeví nahoře na tapecu v kufru u sloupku ve formě skvrny ( u mě cca po měsíci).
  14. Dobrý den, mám 2 otázky. Sharan 2004 Auy 85kw...auto se neohřeje více jak na 60° olej 70° dokonce po jízdě a stání na křižovatce teplota padne. Je zde příhřev, ale nefunguje, může to mít vliv? A druhá otázka, je normální, že i při takhle nízké teplotě se při zapnutí climatronicu sepnou obě vrtule na chladiči? Děkuji za Vaše odpovědi a rady
  15. Chcel som to tiež, ale nakoniec som zobral WOW bola v akcii a vyšla na 2118€ s dph

Kdo jsme

Komunitní fórum a club všech majitelů vozů značky Volkswagen! ✅Každý majitel a řidič těchto skvělých vozů je zde vřele vítán. Přidejte fotky Vašeho VW a sdílejte své zkušenosti, rady a tipy.

Co zde najdete?

Rady, tipy, návody a zkušenosti ostatních majitelů Volkswagenů. Zakládáme si také na zajímavých dokumentech ke stažení. Postupně zde bude narůstat také obecný obsah o servisech, registrech vozidel a obecné informace o automobilismu.

Potřebujete poradit?

Pokud máte problém či dotaz napište na:

  • auto@clubvw.cz
  • ×
    ×
    • Vytvořit...