Přejít na obsah

Vw golf IV, padá do nouzového režimu


LukasVW

Doporučené příspěvky

Zdravím, mám problém s VW golf IV, 1.9tdi, 85kw, kod motoru AJM tuším, a “čtyřkolka“.

Auto chvíli jede naprosto v pohodě, dá se vytočit, táhne, ale pak spadne do nouzového režimu (předpokládám, konstantních 1200 otáček, na plyn nereaguje, na palubce bliká žhavení(chyba motoru), když vypnu zapnu, občas to pomůže a zase chvíli jede, občas ne. Tipoval bych to na turbo, takže jsem zkusil odpojit podtlakovou hadičku k turbu, přiložit na ni prst, a je cítit že podtlak tam je. Nějaké rady jak dále postupovat s hledáním chyby? Měl jsem doma OBD adaptér z číny takže jsem zkusil vyčíst chyby přes telefon, ale nic to neukázalo. Díky moc

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Příspěvky

    • Dobrý den, moc Vám děkuji za vaši odpověď, už jsem to vyřešil (dokonce jsem to tu popisoval další oběti stejného problému 😬), byly polámané (a zkratované) drátky co vedou k topným tělískům ostřikovačů čelního skla. Ještě jednou Vám moc děkuji za ochotu a snahu. Pěkný den.
    • Dobrý den, z toho, co popisujete, to vypadá na problém s přetěžováním obvodu nebo na zkrat v systému. To, že se pojistka opakovaně přetaví, může znamenat buď vadné zapojení, nebo problém s ventilátorem či vyhříváním sedaček. Doporučil bych zkontrolovat kabeláž, jestli někde není poškozená nebo prodřená, a případně otestovat jednotlivé komponenty, zda správně fungují. Pokud si nejste jistý, doporučil bych návštěvu odborníka, aby zjistil, kde přesně dochází k přetížení obvodu.
    • Dobrý den, mám tourana T1 2007 2.0 tsi ecofuel. Přestala mi z ničeho nic fungovat klimatizace. Napichl jsem to a diagnostika napsala chybu:  00898 Řízení kompresoru klimatizační jednotky. Zkrat na plus nebo přerušeny obvod. Ale šťáva do něj jde.   Budu rád za jakoukoliv radu😄   S pozdravem Hypš 
    • Dobrý den,  Poprvé jsem koupil auto že zahraničí. STK a přepis mi měl udělat člověk, co mi to prodal tady v ČR. Chci se zeptat zda mi budou stačit tyto dokumenty. K tomu budu mít ještě dovozovou technickou a pojištění. Děkuji moc za odpověď a případné rady. 
×
×
  • Vytvořit...