Ahoj,tak mám vyřešeno vše funkční musí to být přesně ta klika na dané dveře zkusil jsem štěstí vzal jsem opět starší ale tentokrát přesně LZ nasadil smazal chybu a maka to.
Ahoj všichni,
mám problém se svým VW Passat B5.5 2001 (96 kW TDI). Když má chladicí kapalina teplotu mezi 36°C a 56°C, motor kouří a cuká na volnoběh. Jakmile přidám plyn, běží normálně, ale stále kouří. Pokud ale odpojím čidlo teploty chladicí kapaliny (CTS), problém úplně zmizí—motor běží hladce i na volnoběh.
Auto za jízdy funguje normálně, má plný výkon.
Vyměnil jsem vstřikovače, řídicí jednotku (ECU) a čidlo teploty chladicí kapaliny.
Přeměřil jsem kabeláž čidla a zjistil jsem, že na pinu 4 chybí očekávaných 5V. Nevím proč.
Při diagnostice se nezobrazuje žádná chyba.
Může chybějících 5V na pinu 4 způsobovat tento problém? Co může být příčinou a jak to opravit?
Budu vděčný za jakoukoli radu!
Díky moc!
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.