Přejít na obsah

Regenerace DPF filtru při vypnutém motoru?


Doporučené příspěvky

Ahoj, mám dotaz.

Passat B8 140 kw TDI. Včera po 250 km po dálnici vypnu motor a auto, funí/hučí, (předpokládám regenerace DPF filtru?). Říkám si proč po tak dlouhé jízdě se spustila regenerace až když stojím v garáži.

Dnes krátké 3 jízdy a pokaždé když vypnu motor tak taky znovu hučí. Je to normální? Ještě mě to tak často nedělalo.

Děkuji předem za názory.

Odkaz ke komentáři

Regenerace DPF se provádí za běhu motoru. Je to poznat dle zvýšených otáček. Tohle bude asi něco jiného. Pokud je motor vypnutý a " funí/hučí " tak jede sahara (větrák) a dochlazuje se motor.

Pokud se regeneruje DPF (běžná regenerace) tak se v setapu nebo info o vozu vyskočí hláška "nutný běh motoru" je to znát i na otáčkách že na volno běh místo (nevím přesně) 750 ot/min má třeba 950 ot/min za jízdy to poznáš jen ve městě na dálnici to nemáš šanci poznat. jinak se to chová jako něco mezi D a S pokud máš automat. tzn, že to chce točit víc otáček cca o 200-400 ot/min než normálně (například 55 km/h automat řadí běžně rychlost 5 1200 ot/min pokud to nemáš upraveny) a když vypaluješ tak to jeden na rychlost 4 cca 1800 ot/min

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo je online   0 Registrovaných uživatelů, 0 Anonymních, 23 Návštěvníků Zobrazit úplný seznam

    • Žádní registrovaní uživatelé nejsou momentálně online.
×
×
  • Vytvořit...