Přejít na obsah

Dekarbonizace motoru


Milan

Doporučené příspěvky

BG 109 EPR 325ml
 
Dekarbonizační přípravek, kterého se často uživatelé bojí, prtž si ho spojují s dekarbonizací jako takovu. BG 109 je čajíček oproti dekarbonizačním přípravkům, které se používají a hlavně tyto přípravky nelze koupit a disponují s nimi pouze odborné servisy. Už z tohoto je cítit, že se netřeba nikterak obávat. BG 109 Vám určitě neuvolní žádné pláty ze stěn motorů nebo že by Vám ucpal kanálky, atd. Použitelný pak jak pro benzínový, tak naftový motor.
Tato chemie má vesměs za úkol jedinou věc: Odstranit karbonové usazeniny a kaly z pístních kroužků, které díky zanesení karbonem a kaly nestírají jak mají, propouští tak olej a snižují funkčnost. Po odstranění nánosů, které se mění ve směs na plynné skupenství (proto pak i vypuštěný olej tak smrdí, je to dáno chemickou reakcí). Ve druhé řadě BG 109 likviduje kal a houževnaté úsady v celém prostoru motoru. Tam ale jeho funkce končí. Nehne ani s Metabondem ECO nebo Spirit, pokud ho máte přidán a je usazen na stěnách motoru, ani s ničím jiným. Na to jsou pak používány zmíněné přípravky, které nejsou dostupné veřejnosti k běžné koupi a stojí i úplně jiné peníze. Základní čistící náplň pak stojí od 4.000,- bez DPH a čištění Vám provede pouze odborný servis (dokážu zajistit).

Firma BG si nemůže dovolit pustit do běžného prodeje věci, které by dokázaly, byť v malém procentu, udělat v motoru paseku, tudíž se jedná o opravdu bezpečný produkt pro každého. Je funkční jak v benz.motoru, tak v naft. motoru, bez ohledu na motorizaci.
Maximálního a finálního efektu dosáhnete pak při aplikaci 3x po sobě (není myšleno v témže čase, ale ve 3 výměnných intervalech po sobě, tj aplikovat BG 109 při 3 výměnách oleje po sobě)
 

Postup čištění:

  • 1. krok: kouknout kolik máte oleje, pokud po horní rysku, tak upustit trochu a nalít BG 109 - EPR 325 ml
  • 2. krok: vezměte si klacík nebo tyčku dlouhou od sedačky k plynu, zaražte jí mezi plyn a sedačku a nastavte si cca 1100-1200 otáček elektrickým pojezdem sedačky
  • 3. krok: nechte motor na zvýšené otáčky cvakat 30min
  • 4. krok: po uplynutí 30 min okamžitě vypusťte (pochopitelně vyndejte i starý filtr)
  • 5. krok: nalijte cca litr oleje nového
  • 6. krok: nalejte BG 112 325ml (nafta) BG 110 (benzín) BG 115 (FSi, TSi GDi)
  • 7. krok: dobrovolný - nalejte protřepaný Metabond ECO/Spirit 250 ml aby měl cca 30st (aby nebyl prostě studený v ruce), po nalití do motoru propláchněte jeho nádobku ještě olejem, ať to z toho vymáčknete vše - stojí 1.000,- a nalejte opět do motoru.
  • 8. krok: dolejte olej, aby byl v cca 1/2 - 2/3 rysky
  • 9. krok: nechte nastartované 5-10 min, ať se vše promísí, zkontrolujte hladinu a vemte auto na krátkou projížďku volným tempem cca 20 km, pak už můžete mazat jak je libo.
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
×
×
  • Vytvořit...