Přejít na obsah

Svítí kontrolka žhavení – Motor do dílny


Doporučené příspěvky

Zdravím, 

potřebovala bych poradit. Na dálnici mi vyplivl motor - rozsvítila se kontrolka žhavení a napsalo to motor do dílny. Otáčky jeli okamžitě dolů a motor se nesepnul ani do nouzáku, takže jsem akorát tak stihla dojet ke krajnici. Odtáhli jsme auto na odstavný parkoviště a napíchli na diagnostiku ..vyházelo to chyby: P1517,P2146 A P1040..pak se mi hrabali známí v pojistkách na levé straně u volantu a začalo to dělat nějaký divný zvuky (bzučení) ... (pardon nevím přesně jak a co mám nazvat) jelikož nikdo nezjistil co to je ..tak se auto zamklo, že si pro to přijede další den automechanik a odtáhne si to k sobě do dílny.  Druhý den auto vůbec nereagovalo.. jde pouze otevřít na dálku, ale nerozsvítí se palubka nic, ale diagnostiku to načte.. 

Díky za rady. 

Odkaz ke komentáři
  • 9 months later...

Poraďte někdo. Zaregistroval jsem zvýšené pískání turba, které nabíhá a zpomaluje podle podmínek běhu motoru. Také mi dvakrát při zvýšené zátěži a vyšších otáčkách vypadl motor do nouzového stavu (kontrolka žhavení). Po vypnutí a nahození motoru jde motor dobře dál. Otázka je, jak vážné to pískání je a jak dloho ještě vydržím do opravy- kdosi říká, že s tím ale jezdí pořád. Kdo v Praze opravuje turba ?  Prý repasovaná stojí okolo 8 tis. Passat B6 103 KW.

Odkaz ke komentáři
  • 3 months later...

Nevím jestli to píšu pod správné téma, jelikož mám celkem komplexní problém a zatím ho žádný mechanik bohužel nedokázal pojmenovat. Auto jsem měla už několikrát v servisu, jedná se o VW passat b7 2.0 TDi 103kW (common rail), automat. Auto mám skoro celou dobu v nouzáku, s tím že mi aj nepřetržitě svítí kontrolka motoru, která hlásí vadný ovladač plnícího tlaku, který jsem už nechávala měnit, ale byl tam problém s regulací, která se musela nastavovat nadvakrát, nicméně to ničemu nepomohlo a furt to hlásilo stejnou chybu, takže jsme kontrolovali kabeláž a podtlak, všechno vypadalo v pořádku. Každopádně to furt není všechno, situace se zhoršila, když mi po cestě do servisu odešlo turbo, které jsem teda nechala vyměnit (jde jenom o nějaký repas, funglovka to není) s tím že jsem doufala, že už budu mít pokoj.

Aktuální stav je takový, že se kontrolka motoru rozsvítí samovolně a po několika dnech buďto zhasne nebo ne. Žhavení mi bliká jen na zpátečce nebo na volnoběh na parkovačce (6x blikne a zhasne) a do nouzáku to padá ve vyšších rychlostech, protože podle tlakový křivky si to jednak neumí vyrovnat tlak ve správnou dobu (až se zpožděním nějakých 5-6s) ale hlavně ho vyrovnává špatně, místo 2000 třeba jen 1500. Nechci hlavně, aby mi odešel ještě DPF, protože regenerace se v tomhle stavu sama nespustí. Nemáte s tím někdo zkušenost? Už fakt nevím co s tím. Kontrolovala se váha vzduchu, nechala jsem vyměnit podtlakový hadičky, protože mi přislo, že se to tam škrtí a nic nepomáhá. Vstřiky byly měněné nedávno, ještě mě teda napadlo, jestli nemůže být něco třeba s oběhovým čerpadlem a nebo jestli to nějakou zázračnou náhodou nesouvisí s topným agregátem, protože nezávislé topení mi nefunguje, problém je v autě ne v ovladači. Už se snažím koukat všude okolo, protože ty konkrétní věci co hlásí diagnostika byly kontrolovaný už několikrát a bez valného úspěchu.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo je online   0 Registrovaných uživatelů, 0 Anonymních, 2 Návštěvníci Zobrazit úplný seznam

    • Žádní registrovaní uživatelé nejsou momentálně online.
×
×
  • Vytvořit...