Milan 4 Odesláno Leden 25, 2021 Nahlásit Share Odesláno Leden 25, 2021 Dobrý den, chci se zeptat. Chci pořizovat rodinné auto a po dlouhém porovnávání se přikláním k VW Touran v 7mi místném provedení. Mělo by to být auto do 200 000Kč. Ale nemám vůbec zkušenosti s nákupem z druhé ruky, tak se snažím zjsitit co nejíce infa ještě před samotným hledáním a nákupem. Rád bych model 2011 připadně novější, ale u Touranů pod 200 000Kč jsou nájezdy 200 tisíc a víc Km. Taky jsem se dočetl, že ne všechny motorizace jsou u různých roků výroby dobré. Co se týče manál vs automat tak to mi asi jedno. Dokázal by mi někdo poradit, co chtít a na co si naopak dát pozor. Na google je spoustu rad, ale rád bych něco cíleně na tento konkrétní model. Díky Citovat Odkaz na příspěvek
Mirek 0 Odesláno Leden 25, 2021 Nahlásit Share Odesláno Leden 25, 2021 No pokud máš limit 200 tak prostě musíš počítat s nájezdem přes 200 ne li přes 250... Doporučuji koukat po nafte 2.0 TDI 103kw za me nejlepší motor v tyhle generaci... Po nájezdu 200 bych jediný co zkusil vyzjistit jestli byla dělaná spojka s dvouhmotou to by mohl být jedinej větší finanční problém jinak obecně servis předpokládám že lidi dělaj tak by němé být problém Citovat Odkaz na příspěvek
vorel1 0 Odesláno Leden 30, 2021 Nahlásit Share Odesláno Leden 30, 2021 Já radím ještě rok počkat, pošetřit, případně si trochu půjčit a koupit Touran II (5T1) vyráběný tuším od r. 2016. 1,6 TDI 85 kw r.v 2018 najeto 65 000 se dá na mobile.de sehnat za 400 000. jezdí za cca 5l/100km. Je to Jiné auto než starý typ, prostor pro posádku je o 15 cm delší. V základu má spoustu užitečných pomocníků adaptivní tempomat a front asist s automatem nemá chybu. Na křižovatce za autem sám zastaví a zase se rozjede, když se rozjede ten před námi. Udržuje odstup od vozidla vpředu (1,5-3s) Na tu částku si člověk sice musí zvyknout, není to nahned, ale takové auto se nekupuje na 3 roky, opravy na autě s 200 000 km taky budou něco stát a když si ho 15 let necháš, nebudeš litovat. Pojistit se dá za 6500,- ročně havarijní + povinné a myslím, že u tohoto motoru nehrozí velké výdaje. Nemá vyvažovací hřídel, nemá dvouhmotový setrvačník, vstřikovací tryska a se dá repasovat za 4000,- Filtr pevných částic za 5000,- turbo taky tak (vydrží to ale min 300 0000km) a močovina Adblue vystačí na 10000 km za 100 kč. Citovat Odkaz na příspěvek