Přejít na obsah

Passat: Velká spotřeba - výměna vačky


Doporučené příspěvky

Zdravím spolek,

Už si nevím rady s jedním nenažraným Passatem BXE 77kw. Zákazník nechal měnit vačku u konkurence... zvedla se spotřeba (původně volnoběh 0,5-0,6 a jízda kolem 6l) teď 0.9-1l volnoběh a 7,5 jízda... potom auto dovezl sem... vstřiky na testu, dva mají trochu větší dávky, komprese v pořádku, vačka ET pro motory bez DPF (vhodný profil). Po minulém servisu bylo nutno znovu vyměnit vyjeté šály, vadné hydra, nastavit vůle vstřikovačů... každopádně synchronizace 1,0,-2 žádná změna a auto i po zahřátí bíle kouří... (voda nemizí).

Rozvody na přípravky, turbo reguluje správně, vůle vstřikovačů 180 stupňů, diagnostika bez závad...

Napadá vás něco?

Předem díky...

Odkaz ke komentáři

Nic proti, ale když dáš novou vačku k tomu nové šály, tak by to mělo jít bez úpravy hlavy, proto jsou vyměněné ty šály a měřil někdo tu vačku jestli běží v toleranci?

Ta vačka by mohla mít jiné časování, jízdní vlastnosti jsou tak nějak normální? ještě mě napadlo jestli to nemá nějaký Chip a tím jak se to se řídili tak to zlobí?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo je online   0 Registrovaných uživatelů, 0 Anonymních, 10 Návštěvníků Zobrazit úplný seznam

    • Žádní registrovaní uživatelé nejsou momentálně online.
×
×
  • Vytvořit...