Přejít na obsah

T5 1,9 axb 77kw studené starty


Sorath

Doporučené příspěvky

Zdar borci, mám dotaz. Dokázal by mi někdo poradit se špatnými starty? ... Jde o to že jsem dělal na T5 1,9 77kw rozvody, měnil jsem vstřiky, přetěsňoval tandem ( + nějakou jinou údržbu, ale na starty nemá vliv ) a po tomhle zákroku auto při delším stání nechce nastartovat, zřejmě mi někde padá nafta. Problém je, že musím natáhnout naftu přes klíček, pak to chytne, ale jakoby na tři válce a z výfuku šedivý kouř po nespálené naftě. Poloha auta nemá vliv, nafta v nádrži též ne, dal jsem zpětnou klapku na přívod do filtru, podle vagu mi to ukázalo větší dávku na 1. Válci, vyndal jsem vstřik a vyměnil gumičky, dal průhlednou hadičku + sítko s klapkou na zpátečku ( průhlednou klapku jsem neměl ). Po sepnutí klíčku je slyšet ,od motorového prostoru, jak teče palivo ale s bublinkami ( nevím jestli je to normální ) Jde o to, jestli VAG u PDček kecá a je třeba raději vyndat všechny vstřiky a přetěsnit ( možná jsem nějaký štrejchnul )? Špatný tandem? Čerpadlo v nádrži? Navíc v neděli jsem zkusil dát jinej tandem, auto se chová stejně a ještě k tomu před startem mám tvrdý brzdový pedál, takže tenhle tandem je možná taky k.o. ( možná stačí odvzdusnit brzdovku ) . A po startu a delším stání na neutral mi palubní počítač ukazuje průměrnou spotřebu kolem 40l ( 0,8l/h ) je to normální? Měl jsem B6, tam to ukazovalo něco jiného ;) Díky za nějakou odpověď, už jsem z toho jelen.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Příspěvky

    • Dobrý den, moc Vám děkuji za vaši odpověď, už jsem to vyřešil (dokonce jsem to tu popisoval další oběti stejného problému 😬), byly polámané (a zkratované) drátky co vedou k topným tělískům ostřikovačů čelního skla. Ještě jednou Vám moc děkuji za ochotu a snahu. Pěkný den.
    • Dobrý den, z toho, co popisujete, to vypadá na problém s přetěžováním obvodu nebo na zkrat v systému. To, že se pojistka opakovaně přetaví, může znamenat buď vadné zapojení, nebo problém s ventilátorem či vyhříváním sedaček. Doporučil bych zkontrolovat kabeláž, jestli někde není poškozená nebo prodřená, a případně otestovat jednotlivé komponenty, zda správně fungují. Pokud si nejste jistý, doporučil bych návštěvu odborníka, aby zjistil, kde přesně dochází k přetížení obvodu.
    • Dobrý den, mám tourana T1 2007 2.0 tsi ecofuel. Přestala mi z ničeho nic fungovat klimatizace. Napichl jsem to a diagnostika napsala chybu:  00898 Řízení kompresoru klimatizační jednotky. Zkrat na plus nebo přerušeny obvod. Ale šťáva do něj jde.   Budu rád za jakoukoliv radu😄   S pozdravem Hypš 
    • Dobrý den,  Poprvé jsem koupil auto že zahraničí. STK a přepis mi měl udělat člověk, co mi to prodal tady v ČR. Chci se zeptat zda mi budou stačit tyto dokumenty. K tomu budu mít ještě dovozovou technickou a pojištění. Děkuji moc za odpověď a případné rady. 
×
×
  • Vytvořit...