Přejít na obsah

T5 1,9 axb 77kw studené starty


Sorath

Doporučené příspěvky

Zdar borci, mám dotaz. Dokázal by mi někdo poradit se špatnými starty? ... Jde o to že jsem dělal na T5 1,9 77kw rozvody, měnil jsem vstřiky, přetěsňoval tandem ( + nějakou jinou údržbu, ale na starty nemá vliv ) a po tomhle zákroku auto při delším stání nechce nastartovat, zřejmě mi někde padá nafta. Problém je, že musím natáhnout naftu přes klíček, pak to chytne, ale jakoby na tři válce a z výfuku šedivý kouř po nespálené naftě. Poloha auta nemá vliv, nafta v nádrži též ne, dal jsem zpětnou klapku na přívod do filtru, podle vagu mi to ukázalo větší dávku na 1. Válci, vyndal jsem vstřik a vyměnil gumičky, dal průhlednou hadičku + sítko s klapkou na zpátečku ( průhlednou klapku jsem neměl ). Po sepnutí klíčku je slyšet ,od motorového prostoru, jak teče palivo ale s bublinkami ( nevím jestli je to normální ) Jde o to, jestli VAG u PDček kecá a je třeba raději vyndat všechny vstřiky a přetěsnit ( možná jsem nějaký štrejchnul )? Špatný tandem? Čerpadlo v nádrži? Navíc v neděli jsem zkusil dát jinej tandem, auto se chová stejně a ještě k tomu před startem mám tvrdý brzdový pedál, takže tenhle tandem je možná taky k.o. ( možná stačí odvzdusnit brzdovku ) . A po startu a delším stání na neutral mi palubní počítač ukazuje průměrnou spotřebu kolem 40l ( 0,8l/h ) je to normální? Měl jsem B6, tam to ukazovalo něco jiného ;) Díky za nějakou odpověď, už jsem z toho jelen.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
×
×
  • Vytvořit...