Přejít na obsah

Cukání motoru a chcípání při přidání plynu


Doporučené příspěvky

Níže uvádím postup (stručný návod) jak postupovat pokud ve vašem Volkswagenu cuká a chcípá motor při přidání plynu i na volnoběh.

Tankujte kvalitní palivo. Velký rozdíl je v tankování paliva a to v jeho oktanovém čísle. Díky špatnému palivu může nastat kolísání otáček. Palivo musí mít modul ŘJ.

Je přívod vzduchu v pořádku? Vyměňte filtr a zkontrolujte těsnost přívodních a podtlakových hadiček.

Je motor ukostřen? Proveďte kontrolu ukostření motoru a případně očistěte (-) kabel (u baterie a dále kabel od motoru ke karoserii).

Zkontrolujte rozdělovač. Není v rozdělovači vlhkost? Zkontrolujte palec rozdělovače a odstraňte nečistoty.

Jsou kabely svíček správně zapojeny? Neprobíjí a nejsou zpuchřelé? Pokud jsou staré, vyměňte je.

V jakém stavu jsou svíčky? Dávají správně jiskru? Doporučuje se jejich výměna po 30.000 km a pouze svíčky schválené výrobcem.

Není podtlaková hadička poškozena? Tato hadička se nachází mezi škrtící klapkou a posilovačem brzd. Nutné ji zkontrolovat či případně vyměnit.

Starý nebo ucpaný palivový filtr. Není usazený? Proveďte kontrolu nebo výměnu palivového filtru.

Vyčistěte škrtící klapku. Pokud čistění nepomůže, namontujte škrtící klapku jinou. Tuto klapku je nutné seřídit.

Vyměňte lambda sondu. Při připojení na VAG zjistíte možnou závadu lambda sondy.

Načtěte výpis registru závad. Nechte napojit Váš VW na počítač (VAG) a zjistěte možné závady. Registr poté vymažte a VW nastavte.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
×
×
  • Vytvořit...