Přejít na obsah

Nefunkční stěrače na VW Touran Cross r.v. 2011


Doporučené příspěvky

  • 3 months later...

mne to robilo podobne, v mojom prípade odišiel motor stieračov - !!! TU VEĽKÝ POZOR : AK SI TO BUDEŠ VYMIEŇAŤ SÁM, TREBA MAŤ ODPOJENÚ AUTOBATÉRIU, INAK TI TIAHLA MECHANIKY STIERAČOV MôŽU POLÁMAŤ / ODSEKNÚŤ PRSTY, POŠKODIŤ DLAŇ APOD!!!.

PREČO: totiž, keď ručne pohybujeme stieračmi, a teda rovnako aj tiahlami, ramenami stieračovej mechaniky, apod., napr. rukou keď odmontovávame stierače, nasadzujeme ich, nastavujeme, apod., motor stieračov sa pri takomto vychyľovaní jeho rotoru z východiskovej polohy !!!SÁM AUTOMATICKY ZAPNE!!! a urobí jednu celú obrátku aby tak vrátil rotor do jeho východiskovej polohy (pôvodne je to opatrenie, aby, napr. rukou, alebo vetrom, pohnuté stierače motor stieračov takto vrátili zasa do ich východiskovej polohy (dole pod predným oknom, ako keď je stiaranie vypnuté)) - AUTOMATICKY znamená, že aj keď samozrejme stieranie pri práci s mechanikou stieračov nemáme zapnuté, tak na toto automatické spustenie motora stieračov stačí len to vychýlenie rotora a to, že je motor stieračov pripojený na zdroj el. energie (čiže napr. autobatéria nie je odpojená, a neviem či aj keď je motor stieračov zapojený na alternatívny zdroj).

Počas tej jednej obrátky motora sa tiahla stieračovej mechaniky pohybujú tak, že môžu poraniť, aj dosť ťažko. Pri poslednej výmene stieračovej mechaniky som na toto celé zabudol a skoro som prišiel o ukazovák. Motory stieračov majú 30W, 40W apod, ale žiaľ bohato to stačí.

Príklad: všimnite si, že napr. chalan tuto vo videu, síce to výslovne nespomenie, a ide o Octavia 2, má odpojený jeden pól autobatérie: 

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Příspěvky

    • Dobrý den, moc Vám děkuji za vaši odpověď, už jsem to vyřešil (dokonce jsem to tu popisoval další oběti stejného problému 😬), byly polámané (a zkratované) drátky co vedou k topným tělískům ostřikovačů čelního skla. Ještě jednou Vám moc děkuji za ochotu a snahu. Pěkný den.
    • Dobrý den, z toho, co popisujete, to vypadá na problém s přetěžováním obvodu nebo na zkrat v systému. To, že se pojistka opakovaně přetaví, může znamenat buď vadné zapojení, nebo problém s ventilátorem či vyhříváním sedaček. Doporučil bych zkontrolovat kabeláž, jestli někde není poškozená nebo prodřená, a případně otestovat jednotlivé komponenty, zda správně fungují. Pokud si nejste jistý, doporučil bych návštěvu odborníka, aby zjistil, kde přesně dochází k přetížení obvodu.
    • Dobrý den, mám tourana T1 2007 2.0 tsi ecofuel. Přestala mi z ničeho nic fungovat klimatizace. Napichl jsem to a diagnostika napsala chybu:  00898 Řízení kompresoru klimatizační jednotky. Zkrat na plus nebo přerušeny obvod. Ale šťáva do něj jde.   Budu rád za jakoukoliv radu😄   S pozdravem Hypš 
    • Dobrý den,  Poprvé jsem koupil auto že zahraničí. STK a přepis mi měl udělat člověk, co mi to prodal tady v ČR. Chci se zeptat zda mi budou stačit tyto dokumenty. K tomu budu mít ještě dovozovou technickou a pojištění. Děkuji moc za odpověď a případné rady. 
×
×
  • Vytvořit...