Přejít na obsah

Golf 5/V 2006 - Ventilátor klimatizace a výhřev sedaček


Doporučené příspěvky

 

Dobrý den, při koupi Golfa 5 mi předchozí majitel sdělil, že nefunguje ventilátor vytápění a vyhřívání sedaček. Koukal jsem do pojistkové skříně, kde jsem našel přetavenou pojistku. Zkusil jsem jí vyměnit za novou 5A pojistku (čtvrtá pojistka v první řadě), vše fungovalo asi 8 jízd po 25 minutách, následně se s autem asi týden nejezdilo. Teď jsem do auta sedl a opět ventilátor nefouká a sedačky netopí (pojistka opět přetavená). Na přiloženém videu, které jsem našel, je vidět jak se to chová. Předem Vám děkuji za případnou pomoc.

IMG20240310174920.jpg.947c6112377270526e2da98a308fc1a7.jpg

 

Odkaz ke komentáři

Dobrý den jamajak3781, na 4. pozici má být 5A pojistka, dávat tam více je nebezpečné pro elektroniku v autě. Já jsem přišel na to, že to způsobovalo vyhřívání trysek na ostřikovače. (Při otervření kapoty je to vlevo). Jedná se o trubičku pro ostřikovací kapalinu a 2 páry vyhřívacích odporů, tyto dráty byly zkratované. Doufám že Vám to pomůže. 

Odkaz ke komentáři
  • 2 weeks later...
V 18. 3. 2024 at 16:04, teodortomas napsal:

Dobrý den jamajak3781, na 4. pozici má být 5A pojistka, dávat tam více je nebezpečné pro elektroniku v autě. Já jsem přišel na to, že to způsobovalo vyhřívání trysek na ostřikovače. (Při otervření kapoty je to vlevo). Jedná se o trubičku pro ostřikovací kapalinu a 2 páry vyhřívacích odporů, tyto dráty byly zkratované. Doufám že Vám to pomůže. 

 

V 18. 3. 2024 at 16:04, teodortomas napsal:

Dobrý den jamajak3781, na 4. pozici má být 5A pojistka, dávat tam více je nebezpečné pro elektroniku v autě. Já jsem přišel na to, že to způsobovalo vyhřívání trysek na ostřikovače. (Při otervření kapoty je to vlevo). Jedná se o trubičku pro ostřikovací kapalinu a 2 páry vyhřívacích odporů, tyto dráty byly zkratované. Doufám že Vám to pomůže. 

 

Odkaz ke komentáři
před 5 hodinami, jamajak3781 napsal:

dakujem pekne za odpoved.elektrikari neprisli na nic🙂vdaka vam uz aspon ja viem a pojde do dielne.kolko ta oprava moze stat?

Pardón, špatně jsem se vyjádřil, nebyly špatné odpory jako takové, ale vodiče, které jdou podél strany kapoty, vlevo. byly zkratováné, stačilo je tedy oddělit. Zpět jsem je zatím nepřipojil, protože čekám, až mi z Číny přijdou stahovací bužírky. Já měl naprasklou i hadičku pro samotnou kapalinu do ostřikovačů, takže jsem lepil. Přikládám foto pro lepší orientaci

IMG_20240402_172619.jpg

Odkaz ke komentáři
  • 3 weeks later...
V 2. 4. 2024 at 17:27, teodortomas napsal:

Pardón, špatně jsem se vyjádřil, nebyly špatné odpory jako takové, ale vodiče, které jdou podél strany kapoty, vlevo. byly zkratováné, stačilo je tedy oddělit. Zpět jsem je zatím nepřipojil, protože čekám, až mi z Číny přijdou stahovací bužírky. Já měl naprasklou i hadičku pro samotnou kapalinu do ostřikovačů, takže jsem lepil. Přikládám foto pro lepší orientaci

IMG_20240402_172619.jpg

dobrý deň chcel som sa spýtať ci ste chybu už odstránili?A ako to dopadlo vi vám všetko funguje.ja čakám stále na mechanika.dakujem za odpoved

Odkaz ke komentáři
  • 1 month later...
  • 3 months later...
V 10. 3. 2024 at 18:58, teodortomas napsal:

 

Dobrý den, při koupi Golfa 5 mi předchozí majitel sdělil, že nefunguje ventilátor vytápění a vyhřívání sedaček. Koukal jsem do pojistkové skříně, kde jsem našel přetavenou pojistku. Zkusil jsem jí vyměnit za novou 5A pojistku (čtvrtá pojistka v první řadě), vše fungovalo asi 8 jízd po 25 minutách, následně se s autem asi týden nejezdilo. Teď jsem do auta sedl a opět ventilátor nefouká a sedačky netopí (pojistka opět přetavená). Na přiloženém videu, které jsem našel, je vidět jak se to chová. Předem Vám děkuji za případnou pomoc.

https://www.slovenskeonlinekasina.sk/IMG20240310174920.jpg.947c6112377270526e2da98a308fc1a7.jpg


Dobrý den, z toho, co popisujete, to vypadá na problém s přetěžováním obvodu nebo na zkrat v systému. To, že se pojistka opakovaně přetaví, může znamenat buď vadné zapojení, nebo problém s ventilátorem či vyhříváním sedaček. Doporučil bych zkontrolovat kabeláž, jestli někde není poškozená nebo prodřená, a případně otestovat jednotlivé komponenty, zda správně fungují. Pokud si nejste jistý, doporučil bych návštěvu odborníka, aby zjistil, kde přesně dochází k přetížení obvodu.

Odkaz ke komentáři
Před hodinou, AlexanderNovak napsal:


Dobrý den, z toho, co popisujete, to vypadá na problém s přetěžováním obvodu nebo na zkrat v systému. To, že se pojistka opakovaně přetaví, může znamenat buď vadné zapojení, nebo problém s ventilátorem či vyhříváním sedaček. Doporučil bych zkontrolovat kabeláž, jestli někde není poškozená nebo prodřená, a případně otestovat jednotlivé komponenty, zda správně fungují. Pokud si nejste jistý, doporučil bych návštěvu odborníka, aby zjistil, kde přesně dochází k přetížení obvodu.

Dobrý den, moc Vám děkuji za vaši odpověď, už jsem to vyřešil (dokonce jsem to tu popisoval další oběti stejného problému 😬), byly polámané (a zkratované) drátky co vedou k topným tělískům ostřikovačů čelního skla. Ještě jednou Vám moc děkuji za ochotu a snahu. Pěkný den.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Příspěvky

    • Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jaký průměr kulového čepu na vzpěry do kufru?
    • čau chci se zeptat nemate někdo schema relatek nad pojistkami u volantu dekuji.
    • zdarec...viete poradit ake najlepsie  led zarovky do vw t5.1? ...dik moc
    • Zdravím Vás, potřeboval bych prosím radu, Passat b6 2007    Ujel sem asi 800m a najednou auto chcíplo a už nešlo za boha nastartovat...Odtáhnul sem ho domu (stojí mě na dvoře v Hradci králové) a teď připojení diag. píše chybný zámek volantu, nějakých pár návodu na netu sem našel, ale prd platný....  borec na youtube odštípne na mikro spínači  prostřední nožičku a propojí krajní a normálně nastartuje ,ale ani po tomto pokusu jak aspoň rozhejbat auto na pár km se mě nepovedlo....  Mohl bych tady poprosit kdo má zkušenosti , zda by mě neporadil ? prosíím.....  pak sem se dočetl že když vyměním celou tu jednotku (zámek řízení) že v tom je i immo... takže když vyměním celý zámek řízení tak potom musím celý nakódovat ... ?  😕   Na alegru sem našel , to to  https://allegro.cz/nabidka/opravna-sada-zamku-rizeni-passat-b6-b7-12575079937 myslíte že když koupím a vyměním že to pomůže? Jinak přikládám video borce jak sem to udělal a stejně to nešlo....   Už sem zoufalý, dokázal by mě prosím někdo poradit co s tím  , mám to celý rozebraný a potřeboval bych to dát dohromady..... Děkují všem , co rádi pomůžou a mají zkušenosti..... sem z toho v pr****  ....        
×
×
  • Vytvořit...