Milan Odesláno Březen 14, 2020 Nahlásit Share Odesláno Březen 14, 2020 Dobrý den, potřeboval bych poradit. Mam na dílně Volkswagen Golf 6. generace. Dělal jsem spojku a měnil přitom i hl. a prac. válec. Na prac. válci mi po šlápnutí pedálu mi ze spoje s potrubím uniká kapalina. Válec je Sachs, po rozbalení mě překvapilo, že neobsahovala nové těsnění. Tak jsem tam nechal staré a pak si samozřejmě nadával, že jsem hloupý. Začal jsem shánět novou, ale bohužel to těsnění je součástí potrubí. Objednal jsem nové potrubí orig od Citroenu, protože mi je mohli dodat na druhý den. Jel jsem pro něj, ale je tam nějaká náhrada z plastu a ještě nějak divně natvarovaná. Původní je klasika kovová tr s hadicí uprostřed s plast koncovkami a nasunutou manžetkou. Přesvědčovali mě a určitě měli pravdu, ale mě se to moc nelíbilo tak jsem to nevzal ale měli sólo tu manžetku novou tak tu jsem vzal. Vypadala stejně s původní. Po výměně ale problém trvá. Trubku jsem při dem ani při mot nijak neohýbal. Neřešil někdo tento problém, případně má někdo zkušenost s tou plastovou? Citovat Odkaz ke komentáři
Wolfsburg Odesláno Březen 14, 2020 Nahlásit Share Odesláno Březen 14, 2020 Zkus hodit nějakou fotku třeba poradím určitě to musí jít nějak utěsnit. Řešil jsem podobnou věc na válci u Citroenu C5, neřešil jsem to, že tekla trubka, ale to, že válec se rozletěl a bylo potřeba jej vyměnit... vyhledal jsem náhradu od febi, která byla stejně jak říkáš plastová místo kovové a nevěřil jsem tomu, nicméně jsem to zkusil a vše funguje a sedí tak jak má. Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.